1ª SEMANA CULTURAL IES POETA PACO MOLLÁ

CARTEL

CUADRANTE

ACTIVITATS DEL DEPARTAMENT DE VALENCIÀ

SETMANA CULTURAL (del 26 al 30 gener)

1. Marcapàgines literaris: decorats amb fragments o versos dels nostres grans autors/es. Alumnat de 1r i 2n d’ESO. Es durà a terme durant les hores de classe entre els dies 26 i 27 de gener i, posteriorment, s’exposaran els treballs als llocs comuns del centre que se’ns indique i que siguen visibles. Finalment, es lliuraran els premis de reconeixement per nivells: 1r premi per a 1r d’ESO i 1r premi per a 2n d’ESO. Els premis es lliuraran divendres 30 de gener a la Biblioteca, a l’hora del 1r pati. (10.35h).

1. Exposició de rondalles i de receptes de cuina, als llocs comuns del centre. Alumnat de 1r d’ESO.

1. Expressions “barbarismes”. Alumnat de 3r d’ESO. Durant l’hora de classe elaboraran el material i s’exposarà als corredors de 3r d ‘ESO.

1. Paraules-visuals. Alumnat de 4t d’ESO. Durant l’hora de classe elaboraran el material i s’exposarà als corredors de 4t.

1. Exposició Curie de la Universitat d’Alacant. Es visitarà amb l’alumnat de 1r i 2n de batxillerat. Estarà exposada a l’entrada.

1. Photocall valencià (Racó fotograficoliterari valencià). Tot l’alumnat d’ESO i Batxillerat. L’alumnat de 1r d’ESO a 2n de BAT. baixarà, en hores de valencià, al lloc on col·loquem el photocall i es faran fotos amb el lletrer que vulguen i la disfressa elegida. Al llarg de tota la setmana.

CUADRANTE VICENTE

9

Atriles con los carteles informativos situados en el vestíbulo

• Departament de Valencià

8

7

Exposició Curie de la Universitat d’Alacant

33

37

38

44

45

46

47

Photocall valencià, Paraules-visuals, Marcapàgines literaris, Els professors han lliurat els diplomes als escolars guanyadors

• Profesores de Informática

1

Vicente Peñataro explicando en el aula “Tecnologías de Despliegue de Redes de Telecomunicaciones”

2

Vicente Peñataro dando explicaciones en el exterior

3

Grupo de profesores, Vicente Peñataro, Ignacio Villaplana y Pablo Ramón, con los alumnos que realizarán la actividad

• Departamento de Religión

4

Hemos tenido la suerte de contar con la experiencia de Quique Montoya, un gran profesional que trabaja en PayaSOSpital. Quique contó su día a día como payasospital: “Nuestra misión es mejorar la calidad de vida de los niños y devolverles su condición de niño. Les ayudamos a soportar mejor sus estancias hospitalarias, les ofrecemos momentos de distracción a través de la risa y del humor”

5

Grupo “PayaSOSpital”

6

Quique con los alumnos de la asignatura

• Departamento de Griego y Latín

10

D. Fernando E. Tendero, director del Museo Arqueológico de Petrer

11

Grupo de alumnos de 1º de BACH realizando labores de dibujo de piezas arqueológicas

12

Grupo de alumnos de 1º de BACH en labores de excavación

34

35

36

Labores de excavación y medición de los alumnos de Latín de 4º

43

Fernando E. Tendero en una conferencia sobre “El mundo de los muertos en la antigüedad clásica” con los alumnos de Cultura Clásica de 3º

• Departamento de Ciencias Sociales

17

Rosalía, perteneciente al grupo de voluntarios de Comercio Justo de Elda, cuya tienda está situada al lado de la Parroquia de San Francisco de Sales, impartiendo una charla al alumnado de 3º de ESO

13

14

Productos que se venden en beneficio del Comercio Justo. Son muestras que indican multiculturalidad, compromiso, respeto, pago justo, etc.

• Departamento de Castellano

15

16

Ricardo Huerta canta a la Generación del 27 ante el alumnado de 4º de ESO y 2º de BACH