Setmana pel valencià a l’institut Paco Mollá

Amb motiu de la “Setmana pel valencià” que organitza l’Ajuntament de Petrer, des del departament de valencià hem organitzat diverses activitats per a l’alumnat del centre. El dilluns els va tocar el torn als alumnes de segon de batxillerat. Vam assistir, noranta persones entre alumnat i professorat, a una conferència impartida pel professor Vicent Brotons sobre un dels autors més importants de la nostra literatura: Vicent Andrés Estellés, a més, aquest autor és objecte d’estudi per als alumnes que es presenten a les proves de la PAU. Una xarrada molt interessant i impartida amb gran entusiasme i amenitat per Vicent Brotons.

El dijous els alumnes de 4t d’ESO i les tres classes de primer de batxillerat van anar a veure representar l’obra de teatre Besos, una obra còmica i entretinguda que va fer passar una bona estona als nostres alumnes.

Per últim al voltant de 135 alumnes, tots els de 2n d’ESO, van anar el divendres a veure la pel·lícula Tintín. Tot un èxit d’assistència i de saber estar ja que els alumnes van seguir aquesta pel·lícula d’aventures plena d’acció.

Per a finalitzar amb els actes d’aquesta setmana pel valencià, el divendres 4 s’entregaran els premis als finalistes en el concurs de redaccions on el tema era “L’esport”. Només informar que tenim un gran nombre d’alumnes entre els finalistes.