I Celebració del Dia Europeu de les Llengües al Paco Mollá

Cada 26 de setembre des de l’any 2001 se celebra per iniciativa del Consell d’Europa el Dia Europeu de les Llengües, amb l’objectiu de fomentar l’aprenentatge de llengües i amb el convenciment que la diversitat lingüística és una eina per a aconseguir una major comprensió intercultural i un element clau en la rica herència cultural del nostre continent.
Enguany el nostre institut s’ha sumat a aquesta celebració i en els diversos nivells del centre, des de 1r d’ESO fins a 2n de batxillerat, així com en algun cicle formatiu, s’ha reflexionat sobre els beneficis d’aprendre llengües. L’alumnat ha escrit la seua paraula favorita o expressió en una llengua que li agradara (valencià, castellà, anglés, francés, llatí, italià, alemany, etc.) i al llarg del matí han eixit a apegar-la als diversos murals que hi havia col·locats tant als corredors del centre com a l’exterior.
A més, a l’hora del pati quatre alumnes han llegit un manifest sobre aquesta celebració en valencià, castellà, anglés i francés i s’han escoltat cançons en diverses llengües, com ara: «Mediterrània» de La Fúmiga, «Speak my language» d’Inner Circle, «What a wonderful world» de Louis Armstrong, «On ira» de Zaz i «De amor y de casualidad», de Jorge Drexler.
Des de l’equip Erasmus valorem positivament l’activitat i donem les gràcies tant a l’alumnat com al professorat per la seua implicació.