VISITA D’ESCRIPTORS VALENCIANS A L’IES

El Departament de Valencià, dins el marc de les II Jornades Culturals i el Dia del Llibre, ha organitzat la visita de tres escriptors valencians per a donar una xarrada a l’alumnat del curs que havia llegit la seua obra. En concret, l’alumnat de 2n d’ESO ha rebut la visita de Vicent Enric Belda, autor de La llegenda de l’amulet de jade; els de 3r i 4t d’ESO la de Gemma Pasqual, la qual ha parlat dels llibres Xènia, tens un whatsapp i La mosca, respectivament. I, finalment, per a 1r de Batxillerat ha vingut Xavier Sarrià, qui ha parlat de la seua novel·la Totes les cançons parlen de tu.

El resultat d’aquestes xarrades ha sigut un èxit, ja que l’alumnat ha valorat molt positivament aquesta activitat i en tot moment ha mostrat interés i participació.

Des del Departament de Valencià de l’IES Poeta Paco Mollà agraïm la visita d’aquests escriptors.