Visita de l’escriptora Carme Miquel

L’escriptora Carme Miquel ha visitat el nostre centre per parlar amb l’alumnat de segon de Batxillerat sobre la seua novel·la La mel i la fel.
Carme Miquel i Diego naix a La Nucia (Marina Baixa), si bé la major part de la seua vida ha transcorregut a la ciutat de València i en pobles de la Marina Alta i de l’Horta Sud. Filla de mestres d’escola, Carme ha exercit també aquesta professió durant vora trenta-nou anys. Ha sigut membre fundador de la CAPPEPV (Coordinadora d’Alumnes, Pares i Professors per l’Ensenyament Públic en Valencià) i de la Federació Escola Valenciana, ocupant la presidència d’ambdues entitats durant tres anys.
Amb tot, ha compaginat l’activitat professional i cívica amb l’escriptura, que dirigeix tant a infants i joves com a lectors adults. Ha realitzat escrits de caràcter divulgatiu i didàctic i també narracions literàries i obres d’assaig.
L’any 1997 rep el premi Samaruc dels bibliotecaris valencians pel llibre Acau d’orella. El 1998 rep el premi de Novel·la ciutat d’Alzira amb Aigua en cistella. És remarcable la seua activitat com articulista, iniciada fa molts anys.
Setmanalment des de l’any 1998, cada dimarts publica una columna d’opinió a la pàgina «Panorama» del diari Levante EMV de València.