XXII CONCURS JUVENIL DE RELATS

L’1 de març de 2019, a les 20 hores, al Centre Cultural (Petrer) tingué lloc el lliurament dels premis del XXII Concurs juvenil de relats organitzat per la regidoria de Normalització Lingüística de l’Ajuntament de Petrer. L’acte estigué presentat pel còmic i actor Quique Montoya.

Enguany, l’IES Poeta Paco Mollá hi aportava un total de 10 finalistes entre les tres categories que s’havien establert en el concurs i que es corresponien als cursos següents: Categoria A (1r i 2n ESO), Categoria B (3r i 4t ESO) i Categoria C (Batxillerat i Cicles). El nostre alumnat estigué acompanyat en representació de l’institut pel cap d’Estudis, Ignasi Villaplana i pel professor del departament de Valencià, Sergi Alonso.

La temàtica d’aquesta edició era el gènere fantàstic i el jurat integrat per Remedios Millá Poveda i M. Salud Maestre sota la presidència del regidor de Cultura, Fernando Portillo i actuant com a secretari, José Diego Quiles, tècnic municipal de Normalització Lingüística decidí atorgar el primer premi de la Categoria B, a l’alumne del nostre institut Manuel Melgarejo Noya(4t ESO B) pel seu relat L’ànec bufafoc.

[gdwpm-gallery id=»6285″]